CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Sunday, June 30, 2013

Semester 4

Sekarang aku dah berada di semester 4 .  Antara subject yang diambil semester ni adalah:
Project Management
Human Resource Management
Human Resource Utilization
Introduction to International Business
Administrative Office Management
The Management of Telecommunication

Sem ni rasanya banyak belajar subject HR.  Ermmm sampai dua subject.  Kadang-kadang rasa macam nak muntah belajar subject yang sama.  Tak mengapalah. Ikutkan saja ye dakkk.. hahahhaa.. Okay, dalam semester ni aku paling suka subject International Business.  Satunya sebab lecturer tu sporting gila.  Kedua sebab aku ada ciri ciri untuk jadi business person. *eceh*.  Ketiganya dalam subject ni kitaorang kene handle satu event untuk dapatkan carry mark.  And kelas aku pilih untuk buat explorace.  The International Business Explorace.  So dorang decide untuk buat kat Taman Botani Ayer Keroh, Melaka.

Tempat ni besar okay.  Semputlah sapa yang nak participate tuuuu..  Aku sebagai secretary kerja aku lebih banyak towards management sectionlah.  Tapi tapi... aku tolong dorang jugak okay.

Let's picture tell you the stories :)


Siap siap pasang banner :)


This is our banner :)


Name tag


Sesi Taklimat


Siap - siap senam erobik 


Mari Bersedia..!!!


Task: Canopy Walk


Task: Canopy Walk 


Task: Spider... ape ntahh  hahahaha


Task: Hanger.... pon tak ingat jugak


Penalty : Musang Berjanggut


Penalty: Musang Berjanggut 


Organizer : Mari Berbasikal
hahahhahaa


Speech by Sir Idris


Sir Idris and Miss Saloma 


The Participants


The Organizer - BM2324B


The Oganizer - BM2324B


hiphiphoreeyyyy..!!
Event Success :)


Siap siap balikkkk -----


No comments:

Post a Comment